Dobré zprávy

Doporučení redakce: navštivte pivní lázně a wellness v Nepomuku.

Vysokorychlostní trať Brno-Vídeň už za dva roky

Vysokorychlostní trať Brno-Vídeň už za dva roky

Ministerstvo dopravy získalo první pozitivní stanovisko EIA pro výstavbu vysokorychlostní tratě mezi Brnem a Vídní. Stavba by mohla začít v roce 2026 a dokončení se plánuje po roce 2030. Trať zkrátí cestu mezi Prahou a Brnem nebo Drážďanami na cca jednu hodinu.

Vysokorychlostní trať Brno-Vídeň už za dva roky

Vysokorychlostní trať Brno-Vídeň už za dva roky

Ministerstvo dopravy získalo první pozitivní stanovisko EIA pro výstavbu vysokorychlostní tratě mezi Brnem a Vídní. Stavba by mohla začít v roce 2026 a dokončení se plánuje po roce 2030. Trať zkrátí cestu mezi Prahou a Brnem nebo Drážďanami na cca jednu hodinu.

Vysokorychlostní trať Brno-Vídeň už za dva roky

Vysokorychlostní trať Brno-Vídeň už za dva roky

Ministerstvo dopravy získalo první pozitivní stanovisko EIA pro výstavbu vysokorychlostní tratě mezi Brnem a Vídní. Stavba by mohla začít v roce 2026 a dokončení se plánuje po roce 2030. Trať zkrátí cestu mezi Prahou a Brnem nebo Drážďanami na cca jednu hodinu.

Vysokorychlostní trať Brno-Vídeň už za dva roky

Vysokorychlostní trať Brno-Vídeň už za dva roky

Ministerstvo dopravy získalo první pozitivní stanovisko EIA pro výstavbu vysokorychlostní tratě mezi Brnem a Vídní. Stavba by mohla začít v roce 2026 a dokončení se plánuje po roce 2030. Trať zkrátí cestu mezi Prahou a Brnem nebo Drážďanami na cca jednu hodinu.

Vysokorychlostní trať Brno-Vídeň už za dva roky

Vysokorychlostní trať Brno-Vídeň už za dva roky

Ministerstvo dopravy získalo první pozitivní stanovisko EIA pro výstavbu vysokorychlostní tratě mezi Brnem a Vídní. Stavba by mohla začít v roce 2026 a dokončení se plánuje po roce 2030. Trať zkrátí cestu mezi Prahou a Brnem nebo Drážďanami na cca jednu hodinu.

Vysokorychlostní trať Brno-Vídeň už za dva roky

Vysokorychlostní trať Brno-Vídeň už za dva roky

Ministerstvo dopravy získalo první pozitivní stanovisko EIA pro výstavbu vysokorychlostní tratě mezi Brnem a Vídní. Stavba by mohla začít v roce 2026 a dokončení se plánuje po roce 2030. Trať zkrátí cestu mezi Prahou a Brnem nebo Drážďanami na cca jednu hodinu.

Oprava železničního koridoru na Přerovsku: Dopravci navrhují počkat na VRT

Oprava železničního koridoru na Přerovsku: Dopravci navrhují počkat na VRT

Na střední Moravě začala dlouhodobá výluka hlavního železničního koridoru. Svazy železničních dopravců kritizují omezení, tvrdí, že se mělo počkat na zprovoznění vysokorychlostní trati (VRT). Správa železnic to však odmítá, rekonstrukci nelze odkládat. Opravy potrvají téměř do konce příštího roku a způsobí ztráty osobním dopravcům.